Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Main Menu

Showroom czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.oo do 17.oo, w soboty indywidualne spotkania od 9.oo do 13.oo

TARASOLA, PRATIC, LEWENS, ANWIS

r2 ssg ssp

STALOWA R2 SS

Poszycie krat R2 SSG i R2 SSP jest zbudowane ze stalowych rurek, profilowanych sinusoidalnie i łączonych przegubowo spinkami.

Występują w dwóch wersjach napędowych: z systemem sprężynowym (R2 SSG) oraz z elektrycznym napędem bocznym (R2 SSP).

r2ss

r2 scg scp

STALOWA R2 SC

Poszycie krat R2 SC zbudowane jest z prostych stalowych rurek, łączonych w układzie prostokątnym.

Kraty różnią się układem napędowym: model R2 SCG wyposażyliśmy w system sprężynowy, a model R2 SCP w napęd boczny.

r2sc

r2 spg spp

STALOWA R2 SP

Zbudowana z jednościennych profili perforowanych, zapewniająca przepuszczalność powietrza na poziomie 28%.

W zależności od potrzeb mogą one mieć układ napędowy oparty na systemie sprężynowym (R2 SPG) lub napędzie bocznym (R2 SPP).

r2sp r2ap

r2 spg spp

ALUMINIOWA R2 AP

Poszycie skonstruowane z profili perforowanych, zapewniających przepuszczalność powietrza na poziomie 28%.

Kraty dostępne są w wersji z systemem sprężynowym (R2 APG) lub z elektrycznym napędem bocznym (R2 APP).

r2sp r2ap

r2 amg amp

ALUMINIOWA R2 AM

Kraty rolowane R2 AM z otworami w kształcie prostokątnym są doskonałym wykończeniem obiektów o nowoczesnym wyglądzie.

Kraty dostępne są w wersji z systemem sprężynowym (R2 AMG), a także z elektrycznym napędem bocznym (R2 AMP).

r2am

r2 amz

ALUMINIOWA R2 AMZ

Kraty R2 AMZ zbudowane są z aluminiowych profili z prostokątnymi otworami, zapewniającymi bezpieczeństwo i widoczność.

Układem napędowym krat R2 AMZ jest napęd rurowy z wałem nawojowym ukrytym w aluminiowej skrzynce.

r2am

krata mKraty rolowane to urządzenia spełniające jednocześnie rozmaite funkcje. Produkujemy je w wielu wariantach, zarówno jeśli chodzi o klasę odporności na włamanie, przepuszczalność powietrza, rodzaje napędów, jak i dostępne wzory i kolory.

Podobnie jak w przypadku bram rolowanych, główna zaleta krat to ich konstrukcja, umożliwiająca wykorzystanie powierzchni użytkowej obiektu po obu stronach oraz pod stropem.